::D Heippa! Pidin eilen kaverisynttärit ja sain tältä gingalegend.vuodatus.net uuden kirjan Kuroa. Se on 13-osa, ja mun lukemista kirjoista ehkä merkittävin mulle. Siinä on Sebun ja Cielin ensimmäinen kohtaus.. Se on ihana :-*

Odotan muita kirjoja. Pitäis saaha animet jostain, muutakun puhelimelle. Levylle. :3 Teen tänään tänne sivuja ja kirjoitan kaikista keistä tiedän kaikki tiedot jotka tiedän. :p Mitäs muuta..

Happy Christmas and happy New Your!! C::

Hyvää joulua ja uutta vuotta siis!! Mulla on paljon edessä jouluna. Mulle eka joulu Kurofanina, joten cx Oon tutustunu cosplayhin enemmän ja ne videot on hauskoja.. Oon kattonu youtubesta jne.

Finistä oon lukenut ficcejä ja ja.. :) Ne on yhä hyviä. Jos ootte Finissä tai haluutte sinne tutustukaa ihmeessä Picsin ja Verisen Paronitarsen ficceihin. Toki muutkin on hyviä. Osoite on yhäkin finfanfun.fi ja mä olen siellä Undertaker_

merry_christmas_by_taintedpanda-d4k380w.

En ole ollut Instassa taas pitkään aikaan. Poistin sen fonesta koska se vei niin paljon tilaa jne. Eikä siellä nyt paljon mitään kiinnostavaa enää ole. Kuvia vaan :D (Ja liikaa velvollisuutta.. Kuvien tykkäys on rasittavaa)

 

Eli teen niitä sivuja kotona, nyt oon koulussa.. Häiritsevää xD Yhteen asti koulua kai. Soittokoe. XC Mutta ei siitä sen enempää, ottakaa kaikki irti vikoilta päiviltä tältä vuodelta ja olkaa iloisia jos haluatte! Miiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!

Oon siis ihan koukussa tohon fandomiin, animeen ja mangaan. Katsoin eilen Book Of Circuksen loppuun ja se laitto vähän miettimään. Säikähin kun Ciel alkoi nauramaan lopussa vaikka oli menettänyt paljon jne. Taisi mennä hulluksi?? Ongelma siis animessa on että tekstit on enkuksi ja vähän jää peittoon vaikka kuitenkin olen ihan hyvä enkussa. Joten. Olisi ihan kiva saaha tietoon ja muistiin ne hienot lausahdukset jne. Pfffff cx

Noh, menen nyt *hug*! :-*